2009-09-05

Stackars theo.

Jag vart arg på theo så han åkte in på rummet.
Niklas gick in till theo å skulle prata med honom, var på theo sparkar till niklas.
Niklas å theo dividerar om det å niklas går ut.
Jag går in å ska kolla om theo lugnat ner sig.
Jag kramade honom, å efter en stund sa theo.
Kommer polisen å tar mig nu?
- Nej varför då? (frågade jag)
-För att jag slog pappa sa Theo och bröt ihop totalt.
- Ne sa jag, det är bara när vuxna slåss.
Men man får inte slåss, men polisen tar dig inte.

Sen lugnade han ner sig å sa förlåt till Niklas.

Efter en stund tittar han ut genom fönstret å jag frågar vad han tänker på.
-På morfar, sa theo å började gråta igen.
så theo fick ringa morfar å nu står niklas och theo å lagar mat...
Stackars barn....


Idag har vi varit till mcdonalds å ungarna har fått tiger ansiktsmålning. Köpte även en ny hjälm till theo eftersom hans förra hade tejpen släppt på å jag litar inte på såna skyddsutrustningar om dom inte är totalt hela, oavsett felet på dom.
Sen åkte vi till rolle å ingrid, nu är vi hemma å tar det lite lugnt.

1 kommentar:

Lilthiäng sa...

Han är gullig den lilla Theo=)