2009-09-06

Söndag idag då.
Min enda lediga dag på veckorna, det känns som om det kan kvitta faktiskt... Man hinner ju ändå inte vara ledig.
Men men slutgnällt nu.
Har beställt en sak som kommer ändra mitt liv, eller det hoppas jag ialla fall, det återstår att se. Har börjat ätit vitaminer igen oxå, hoppas på att bli piggare.... Men det skulle jag knappast tro. Sitter med min dyra hårinpackning i håret den ska fan vara i i minst 30min, det e ju en hel evighet ju.

Imorgon blir det jobb igen.

idag har vi gått fhv loppet med lillan å lillie å danne med barn. Sen vart det pizza å fika med emma, lekparken å sen en cykeltur.. man har varit ganska produktiv idag ändå faktiskt.

Imorgon ska theo till den "riktiga" ögonläkaren, får se vad hon säger, om det blir så att vi får remiss till eskilstuna sen.

Haha, så roligt, Theo har nästan nyligen lärt sig räkna till tio. idag satt Ronja å räknade, klockrent till theo. tänk så olika barn man kan ha!

Å idag har jag fått höra från theo hela dagen: Mamma du är så himla snäll. Å jag har ändå inte gjort något speciellt för honom idag.
Han är så goo.
Vi har haft sån tur med honom på sistonde, han är så omtänksam å snäll för det mesta...
Han frågar hur man mår, å om man vill smaka, om han får göra si å så, å så säger han till ronja om det är nått farligt hon ska göra å så tröstar han henne mm.
Han sa till mig innan han skulle sova.
-Mamma om du är snäll så är jag snäll. (Theo)
Ja sa jag så är det ju, för är nån arg så blir man ju själv arg.
Ja sa theo.
-När jag blir stor ska jag oxå bli arg på mina barn :-) (sa theo)
Hahahah

Dom e ju underbara.

Å gud vad dom älskar att sitta på deras cykelsadlar :-)

2 kommentarer:

Lilthiäng sa...

nej nu blev jag nyfiken vad har du hittat som kommer ändra ditt liv???

Malin sa...

Trodde jag kommit in på fel sida med nya coola färgen! :-)Låter spännande med livsändring! Hoppas det blir en bra dag på jobbet!