2009-09-07

Jaha.

Har faktiskt hittat på ett å annat idag.
Har varit med theo till ögonläkaren, det blir vidare till eskilstuna, men turen i oturen var att han inte ser så illa, men att han ligger på gränsen. Så det känns ju bra.
Det roliga var att den ögonläkaren är samma ögonläkare som jag haft när jag var liten + att jag har henne nu, jag ska till henne nästa vecka :-)

Sen har jag handlat lite kläder till ronja på lindex, å vad jag vill ha det där jackan, men tror inte jag får köpa den till henne nu,eftersom jag köpte så mycket kläder till henne. Men den är ju så fin.

Sen åkte vi hem å lillan å emma kom över :-)

Efter det cyklade vi till morfar, theo på sin cykel å jag å ronja på min. Theo cykel var paj när vi skulle cykla hem, som tur är kan morfar sånt så han smörjde å donade så nu funkar den igen.

Efter det vart det fika hos lillie å casper, sen en liten sväng ut till lekparken.

Hem å laga mat.

Tina ringde å sa att hon var sjuk. Så ungarna å jag åkte ut dit (hoppas fortfarande på att bli smittad ;) )

Nu har vi kommit hem å ungarna sover :-) Underbar men väldigt fullproppad dag.

På onsdag blir det badhuset i vanlig turordning!!

Annars då? Det var nått jag tänkte på att jag skulle skriva men det har jag totalt glömt bort.. *suck*
Sak samma...
kanske kommer på det senare vad vet jag.
Pöss

2 kommentarer:

BabyOnBoard sa...

Vad vill du bli smittad av?

Tove sa...

Av vad som helst.. kanske svininfluensan eller nått :P det var längesedan jag var sjuk, hoppas man på att bli sjuk så blir man inte det :P
Men idag fick jag migrän istället...:(