2009-09-08

Vaknade med en hemsk migrän imorse, tog en macka å satte mig, insåg fort att det inet skulle funka å åka å jobba, ringde chefen släckte ner å försökte sova, två timmar senare somnade jag men med huvudvärk. Vaknade vid 8 å det kändes lite bättre.
Jag har ringt min läkare nu, så på måndag ska jag prata med henne om vilken medicin jag ska få.
Nu har det varit lite mycket migrän/huvudvärk på sistonde.

Lillan å emma kom förib å fikade ett par timmar
sen åkte vi till ica maxi, jag vart förvånad över hur billigt det egentligen är där. Så det vart en glad överraskning, man kanske ska bojkotta willys å åka dit å handla istället.

Sen åkte vi hem å skulle laga färsk pasta med skinka. Jag sa till theo, det tar bara tio min. Eller hur. Är så arg på den där spisen, efter 25 minuter så kokade vattnet å då hade jag ändå locket på.. SUCK.

Efter maten som var jättegod gick vi ut till lekparken. Å nu har barnen precis badat.
En underbar dag :-) Igen.

Höres

Inga kommentarer: