2009-09-09

Inte igen

Sitter här med huvudvärk.. å det är såhär det börjar, hoppas verkligen iprenen tar bort min värk, vill inte vara hemma en dag till pga migrän.
Ungarna sover inte riktigt ännu. Dom ligger i sängen å hittar på ursäkter, denna dagen har inte varit lika bra som dom andra dagarna, men har inte så mycket att klaga på.

Har precis varit på föräldrar möte. Fanns inte så mycket att säga.
Tyckte det var varmt å tråkigt faktiskt. Gick hem lite tidigare.
Är lite less på folk, hur kan man ens haspla ur sig vissa saker utan att tänka på ett djupare plan. Nåja, jag är säkert likadan.

Torsdag imorgon.. jahapp.. Halva veckan imorgon kan man säga då!!
Eller njae, det var ju idag.. men ändock.

Är trött sliten å lite smått irriterad å ledsen.

Har haft sån magplåga nu i 2 veckor å sen mitt j-vla huvud... men lika bra det. Kör allt på en gång bara, nu vill jag ha svininfluensan så har jag haft allt!! Typ. Eller kanske inte, men nästan.

Ne fan lägg ner, ta å gaska upp dig! OK OK OK. Jag ska.

Har börjat lyssna på talbok, pojken som kallades DET.

Inga kommentarer: