2009-09-10

Ikea igen.

Jupp så hamnade man där åter igen, men denna ggr med båda barnen å med mor å syster. Jag åkte bil å dom åkte motorcyklar.
Tina å mamma vart stoppade av polisen, ren allmän kontroll jag tuffade vidare.. kom närmre stockholm och tina å mamma hade inte kommit ikapp mig, men då ser jag dom i backspegeln, jag vinkar för att dom ska köra om (jag hatar att köra i stockholm å har nog aldrig gjort det) dom vinkar gladligen tillbax. Arg å frustrerad vinkar jag lite till men dom fattar inte. Jag åker av vid ikea avfarten å kör fel, istället för till höger forsätter jag rakt fram. Stressad å irriterad faller jag nästan i gråt.
Fy fan. Jag HATAR stockholm, trafiken, stressen, bussarna, taxibilarna.. ja allt som har med trafiken att göra.
Mamma å tina hittar tillbax efter ett stopp. Blä

Handlade en matta å en tavla å lite smått som vanligt.

Kom inte hem förrens halv åtta (stannade hos tina på landet å lämnade hennes saker först)

Innan vi begav oss till ikea så var vi nere på stan, å i vanlig ordning ville theo gå ut till fontänerna nere på stan, sagt å gjort. Jag skojar med theo å ber honom titta ner i hålen, å theo sätter sig närmre å närmre... Han säger.
-Mamma det är en lampa
Å vattnet sprutade rätt upp i ansiktet på honom. Som vi skrattade, å det var inte bara jag å tina, det var folk omkring åxå :P

Ne håller på att natta barnen, jag hoppas dom somnar snart så jag kan duscha.

Inga kommentarer: