2009-09-27

Cykeltur

Har tagit mig å barnen en cykeltur.. vi cyklade till morfar, ingen lång sträcka men theo blir alltid lika glad när vi cyklar å han är så duktig, följer efter mig som en igel å cyklar rätt vid övergångsställen och cykelbanor, å finns det inga cykelbanor så cyklar han bredvid trottoarkanten.
Ronja sitter gladligen bakom mig å njuter :-)
Det var ett bra köp... att köpa cykel till mig å cykelsadlar, dock sitter inte theo så ofta i cykelsadeln då han älskar att cykla...

I veckan cyklade vi till eva, eller om det var förra helgen, han cyklade upp för alla backar å det är ju ändå en liten bit till henne, jag tycker dock inte det är så jobbigt, men jag kan tänka mig att är man fyra år så är en backe som ip backen för oss, men han är envis å trampar på som bara den.

Har precis ätit lasange.. det var ett tag sedan å barnen älskade det... mammas mat är bäst :P
Haha.

Har precis tränat oxå.. innan maten... känner att jag måste köpa ett nytt band, för bandet till spelet är så jävla klent. så nu ska jag kolla på tradera om jag hittar nått..

sköt om er.

Inga kommentarer: