2009-09-27

ja du

Ibland kan man undra.

Varför är vissa människor fega å visa vågar säga vad dom tycker.
Jag tillhör nog mittemellan gruppen, jag önskar ibland så mycket att jag kunde säga vad jag tyckte, å ibland önskar jag att jag kunde hållt käften.
Men jag vågar bara säga vad jag tycker till såna jag inte känner lika bra.
Men egentligen behöver jag säga ifrån till dom jag känner bäst, för det är ju viktigast.

Jag blir så ledsen på mig själv ibland, kanske e nått man skulle jobba på.
Är trött på vissa saker, trött som fan. Har försökt göra nått åt det, men vissa människor vill inte ta till sig vissa saker å då är det ändå svårare, å börjar man kritisera då existerar man inte mer eller så letar folk efter nått att hacka på.

Jag tänker nog minst en ggr om dagen: Tänk om man kunde flytta härifrån, inte långt men kanske till åker, länna, stallarholmen (ne förresten inte länna) haha, eller varför inte nån annanstans, mycket skulle säkert bli bättre, å mycket skulle säkert bli sämre, å jag tror att vart man än flyttar så får man samma problem där efter ett tag, så varför fly?
Men det skulle kännas så jävla skönt att bara ta sitt pick å pack å försöka skapa sig ett "nytt" liv.. Men då behöver man nog flytta längre än 3-7mil.. haha

men jag är så trött på detta nu.

Inga kommentarer: