2009-09-22

har inte kunnat sova inatt :-( Är så ledsen å förvirrad, vet varken ut eller in. Tror att beslutet som togs igår inte alls var vad jag hoppats på. Jag vill bara att allt ska funka å jag tror att jag vill göra allt för att det ska funka igen.
Magen vänder sig hela tiden å jag har nära till gråt hela tiden.
Varför kan det inte bara funka.
Jag känner mig så ensam ibland, jag vill men kan inte prata med någon, kanske skulle jag lära mig att prata mer, som jag gjorde förut, kanske skulle det lösa en hel del?
Jag känner mig ialla falls om världens besvärligaste människa just nu. Jag tycker en sak en gång, å en annan sak en annan gång.
vad vill vi? vad vill jag?

Det enda jag vet är att nått är fel.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
varför är du förvirrad/ledsen?
då kanske du behöver prata med någon som förstår dina problem eller vad det nu kan vara?