2009-09-21

Ledig dag.

Underbar dag idag..
Jag har varit ledig, till och med i två dagar :-)
Imorgon börjar jobbet igen, men det gör inget, det har varit så underbart att vara ledig å man uppskattar ledigheten mer ju mindre man är ledig

Emma har varit här med poyraz... han e ju för go. Å emma e så rund å go om magen.
Vi har varit ute nästan hela dagen, vi gick in för att äta lunch då kom lillan förbi med sina sötnosar.. Så då var vi ute en stund till.

Jag åkte ner på stan i jakt på ett par överdragsbyxor till theo, jag visste att det inte fanns så många kvar i hans storlek å vad rätt jag hade, det fanns inga i hans storlek så det vart ett par i 110, men men, det får funka helt enkelt...

Har precis ätit mat å nu blir det till att njuta efter denna "utedag"

Inatt vaknade jag säkert 10 ggr, å varje ggr jag vaknade tänkte jag: Åhhh jag är ledig vad underbart att få somna om igen... Å vi gick upp kl 8.

Som sagt imorgon återgår vardagen, om ingen av mina sötisar blir sjuka, men det tror jag inte.

Sköt om er.

Inga kommentarer: