2009-09-20

Söndag idag då.

Å vet ni??

Jag är inte hundra procent på att det är willys i strängnäs men för några dagar sedan hittade jag en ring, å titta här.



http://ekuriren.se/personligt/familjeannonser/dagensros/1.481844


Har tränat idag, först tog vi en cykeltur till höghusen (barnens farmor bor där)
Sen tränade jag, å sen lekparken å fika med lillie å danne.
njuter av att jag faktiskt är ledig imorgon.. får väl se hur dagen ser ut imorgon,men det blir nog bra..

Har börjat fått ont i mina ögon nu, mer än vanligt, men det blir nog bra när glasögonen kommer på plats...

Har testat ringt lillan å emma men ingen av dem behagar svara ;) haha.
Får väl se om vi hörs imorgon.

Sköt om er...

1 kommentar:

solvsjo sa...

Din snälla samarit =)) Vi behöver fler av dig =) KRam och hoppas vi ses idag saknar dig!