2009-09-18

Ännu ett pass idag... Väldigt jobbigt, men ändock härligt.
Man känner sig duktig efteråt, men jag hoppas verkligen att det visar något resultat om 30 dagar... det e omöjligt att begära det på nån vecka, men 30 dagar borde väl ändå ge något resultat.
Har jätteont i mitt högra ben, men måste ha fått nån mindre inflammation, men det gör inget, det borde gå över med lite träning, dessutom så är det vilodag imorgon.

Såg idag på jobbet, att resultatet ändock vart dåligt, precis som jag misstänkte... (med fönsterputsningen) sa till willys chefen att det inte vart bra å sen sa jag att han kunde ringa min chef å tala om hur värdelös jag är.. ;)
Nu har jag gett upp det, jag kan inte och verkar aldrig kunna, jag har lagt ner hur mycket tid som helst på det där så nu ger jag upp.

Har för övrigt haft en ganska bra dag på jobbet.
Sen har vi inte gjort jättemycket hemma.. har mest tagit det lugnt då jag har frusit å varit trött hela dagen, jo jag har klippt lite buskar på baksidan å tagit upp mina tomatplantor som jag lessnat totalt på.

Theo tjatade ivrigt på att vi skulle göra en koja, jag ljög för theo å sa att jag inte vet hur man gör, för jag orkade ärligt talat inte ens engagera mig i det just nu... Men det kanske man ska ta å göra nån gång...

Känner den där satans hungern som jag alltid gör på kvällarna så jag inser nog att det är dags att knoppa snart...
snart, snart är jag ledig i två dagar.. förstår ni? Två dagar :-) Wieeee.
Kommer vara så lycklig imorgon :-)

Har absolut ingen aning om vad vi ska hitta på i helgen, men det kan vara skönt det med.

lillan å thindra var här nyss å hälsade på... så det vart en liten senare nattning för barnen. Men det e helg å dom e lédiga tills tisdag.

Äter mina vitaminer varje dag, tränar som jag ska, ibland kan jag känna att jag e piggare, men jag har inte märkt nån jättestor skillnad, men snart kanske.. det skulle betyda så mycket för mig. För det e nog det jag är mest trött på i mitt liv, min eviga trötthet... Jag vet inte om det finns nått mer irriterande än att vara ständigt trött hela tiden.
Dessutom försöker jag att aktivera mig mer än bara träna, vi har börjat cyklat mer istället för att ta bilen, visst kan vi bli bättre, å egentligen kan jag välja att cykla till jobbet, men då blir jag lite senare än vanligt å jag får stressa massor på jobbet, å dessutom vill man ju bara hem när man e klar...

Ne nu ska jag glo på dumburken, jag har verkligen haft ont i mitt öga idag, så det ska bli skönt när glasögonen kommer sen...

1 kommentar:

Lilthiäng sa...

Jodå du kommer nog märka resultat snart, det lovar jag:)