2009-09-17

Aj aja ja..
Det är allt jag kan säga..
Har så ont i benen så idag när jag tränade brändes det som sjutton å jag trode bokstavligen att benen skulle brinna upp. Tur i oturen så var det mest armövningar idag...
Imorgon blir det väl säkert mest benövningar.. haha.
Ialla fall så tycker jag fortfarande att det är kul å jag ska inte ge mig.

Har haft en ganska bra dag på jobbet, trots att jag fick jobbar över lite grann. Jag kan verkligen inte putsa fönster, å ajg försöker å försöker.. men ack så dåligt det blir. Jag gör ett sista försök imorgon..

Har varit med malin å tor å barnen på em en stund. Sen cyklade vi till morfar å tjat tjat.. skönt att komma ut lite oxå, visseligen var vi i lekparken ca 1,5h...

Är helt slut i mina ben å dom värker numera trots att jag sitter still, men då vet man att man gjort nytta.

En sak jag irriterar mig på det är min våg, när jag sist vägde mig stod den på 3kg plus mot sist.. så jag vart deprimerad å chockad över att jag gått upp så mycket. Idag stod den på 3,5 kilo ner.. Störda våg. Nu vet man ju inte vad man ska gå efter. Ibland kan det bero på vart den står men båda ggr så flyttade jag på den 2ggr... Men en sak är säker, jag har inte gått ner 3,5kilo på 3 dagar :P hahahha

2 kommentarer:

L sa...

strunta i vågen så gott det går! träningen kommer ge resultat o muskler väger mer än fett så ta det lugnt, o kolla inte för mycket på vågen.

Tove sa...

Ne, det gör jag inte.. eller kanske lite, men vet att det är så man ska tänka, men det kan vara lite svårt ibland... :-) Men först å främst vill jag bli piggare... intalar jag mig ;)