2009-09-16

Rena rama djungeln

Har nu varit å testat glasögon, i varje butik.. Hittade till slut ett par som vart ok, men varken mer eller mindre.. dom får helt enkelt duga. Mamma å tina var med.
Det hela kommer kosta 2000kr. Jag åkte hem för att hämta barnen.
Tina å mamma skulle komma straxt efter, jag ringer efter ca 1h å då e dom kvar. Det visar sig att tina ser så dåligt så hon behövde glasögon... Så hon vart oxå med glasödgon :P Å mamma köpte ett par till.

Vi har varit å badat idag som vi brukar oftast på onsdagar. Jag tänade benen lite där genom att sparka med dom i vattnet tills jag var helt slut, sen frös jag ihjäl.
Vi köpte mat på eskilstunakiosken, eftersom vi alla var jättehungriga. Å vad alla åt, theo åt mest.

Sen fick vi besök av cabbe å hans päron. Trevligt.. skönt att kunna sitta avslappnad å bara vara sig själv för en stund ;)

Imorgon slipper jag lämna barnen på dagis ialla fall. kan vara skönt efter denna hektiska morgon som vart, vet inte om jag skrev det förut men ungarna ville ha med sina cyklar så jag baxade in dom i bilen å vi vart fem minuter sena. Åker sedan till jobbet å halvvägs märker jag att min väska inte är med, full fart hem igen, å där står den, utanför ytterdörren... Puh. Men då vart jag 15 minuter sen.. *suck*

Ne slut för nu

Inga kommentarer: