2009-09-16

Sitter å väntar på min syster nu, hon hade tydligen nyss gått upp. LYX.

Har köpt en matberedare för 300kr idag.. lyckliga jag. Jag som velat haft en men ansett att dom e för dyra, tur att det var halva priset på den.

Har fruktansvärd träninsgvärk idag... får väl se om det ger med sig.. Ska bada idag med barnen var det tänkt.
Får väl se vad som händer.

Är trött idag, trots att jag nog fick min sömn igår.

Håller på att lyssna på böckerna om pojken som kallades det. Är inne på sista nu. Den är låång som bara den. Första boken vart jag besviken på för att den var så "kort".
Ialla fall så förstår jag inte hur sjuk man måste vara för att behandla nån som hans mamma gjorde. Jag avundas hur stark han ändå blev å hur bra det ändå gick för honom.
Ni har säkert läst böckerna?
Vilket fall som helst så kommer jag bli ledsen när ajg inte har nått mer att lyssna på. För den fängslar verkligen mig...

Ne nu ska jag sluta pladdra.

Inga kommentarer: