2009-09-29

Ingen bra natt igen.

Somnade sent igår å ronja bökade som vanligt så man har inte sovit så mycket som vanligt. Suck.

Det kommer inte att bli en bra dag, jag vaknade å var jättearg för att jag sovit så dåligt, å då ska jag försöka vara en snäll mamma hela dagen, får väl se hur det går.

Snart har jag jobbat 6 månader på willys (som städtant) Å jag är så less på det.
Personalen är jättetrevliga å jag trivs med dom, men jobbet är så ostimulerande så det finns inte. Jag fattar inte varför jag ledsnar så fort, jag måste nog ha ett mer varierande jobb å ett med utvecklande jobb... det känns som man bara går å drar runt skiten, det blir ju ändå likdant efter en dag... Jag vet att om jag inte städar så syns det men när jag städar så är det ändå ingen som reagerar.. eller nått sånt.

Jag undrar vad man ska göra idag.... måste ju få tiden att gå, men vet inte riktigt hur, jag vet bara att jag e så grymt trött å ronja är så grymt jobbig numera... Hon har väl kommit i nån trotsålder som jag inte verkar kunna hantera ordentligt, visst hon åker in på rummet å jag säger ifrån, men det är samma sak varje dag.
Stackars theo bara står bredvid å ser chockad ut...

Ne dags att göra iordning sig för ett jobbpass...

Inga kommentarer: