2009-09-25

Tönt

Ja... jag vet inte riktigt om jag passar i glasögonen, ordet tönt går runt i huvudet emellanåt... å andra sidan så tror jag ändå att jag passar i dem, men jag vet inte riktigt vad jag tycker helt ärligt. Man får väl vänja in sig med dem.

Usch idag var det kallt.... brr

Theo å jag hade en mysstund igår, vi pratade om allt och ingenting.
han önskade att det skulle bli bra väder idag...

Ronjas utslag runt munnen har bara blivit värre, så idag måste vi ringa vc. Jag kom just på att jag har bilen med bilstolarna, så kanske msåte åka hem tidigare? hade helt glömt, tror att niklas bil har körförbud :-(
Men det e bara å jobba på så jag hinner... eller nått.

Är inte så jätteetrött idag men det kan bero på att jag somnade vid halv åtta igår :P hahaha. Men ikväll ska jag nog vara uppe lite längre än så.
Niklas hade ändå möte igår så då passade jag på att gå å lägga mig i god tid med theo, det var ju ändå ingen hemma.

1 kommentar:

solvsjo sa...

Du är ju assnygg i dina brillor! Tycker att det var ett bra val med så markanta bågar dom klär dig! Ha en fin helg!