2009-10-17

17 oktober, tiden går ofantligt fort. Snart är det ju jul!
Heller gud.

Här har det hännt mycket, både positivt å negativt, egentligen är det nog vad man gör det till, men vissa saker är lite för jobbiga att våga ta tag i.

Idag blir det en städdag... antar jag, vädret är ju verkligen inte det bästa, å jag brukar säga att det inte finns något dåligt väder, bara dåliga kläder.. men idag orjar jag inte ens tänka den tanken.
Denne vecka är slut för min del.. eftersom jag jobbat idag.. å jag är äntligen ledig 1 dag...

Det har varit en bra vecka på jobbet och jag känner att jag trivs bättre och bättre, jobbet suger men inte platsen.

Barnen är snälla å rara, lite dispyter ibland, har nog blivit lite mer denna vecka, men har man två trötta barn + två trötta föräldrar så blir ju resultatet inge bra.

Själv då?
Jo då, förkyld å situationen kunde kanske vara lite annorlunda.. men sånt e livet å jag själv har satt mig i den situationen. Men vad gör det om 100 år.

Trött är jag åxå, men det hör vardagen till.

Ne ska nog bädda rent i theo å´ronjas rum...

Just det, lillan ringde å frågade om jag ville ha kläder till theo :-) Lovely.. inte av lillan men av hennes syster.. alltid kul!!

Inga kommentarer: