2009-10-18

3 tvättar senare..

Här sitter jag och är så trött, det e ju för fan otroligt.
Har inte gjort så mycket idag, Theo har varit hos emil. Ronja har varit här hemma skitsur för att theo fick gå iväg..
Har mejlat och kollat om jag får förlängt eller om hon som jag jobbar för ska tillbax....
Får väl se när man får svar på det.
Jag har ingen aning om vad man ska pyssla med om jag inte får förlängt, kanske plugga, eller krypa på knäna å tigga jobb?? ne, just nu vill jag inte tänka mer på det... Jag vill bara att tisdagen ska vara över, det är så många saker som är ovisst i mitt huvud å ajg vet inte om det är ett tillfälle där jag ska stå på mig eller om det är ett sånt tillfälle där jag ska krypa tillbax i skalet å låtsas som det regnar.. å svaret kommer jag ändå inte får. Jag har tänkt nu i tre dagar: om jag ändå, eller jag kanske ksulle ha gjort så, eller om jag ändå hade lugnat mig lite, om jag inte hetsar upp mig så mycket, om jag bara hade tänkt 10 ggr i stället för 2 ggr..

Jag får väl helt enkelt ta konsekvenserna av mitt handlande å lida med det i 3 år till... Men tre år går väl fort?? eller vad säger ni????
Mjo, det märks.. denna eviga ovisshet

Inga kommentarer: