2009-10-09

allt å allt



Denna hund letar vi efter till ronja..

Har mejlat butiken som den är köpt i och har även uteslutit att det är yabadabado som tillverkat den.. ett steg på vägen.


Idag har jag haft en lika knasig dag som igår.
Jag har gått med ett stort leende på läpparna, till och med gått med skratt. vet inte vad som hänt men nånting har hänt. Kanske är det så att jag är så lycklig för att jag fick jobba själv nu i två dagar. Eller så kanske jag är sån, upp å ner ner å upp.
Vilket som så föredrar jag den leende tove.. det e mycket roligare, så det e vad jag ska försköa med resten av mitt liv, sen om jag lyckas eller inte det är en annan sak.

När jag kom hem från jobbet så tog jag en lååååång dusch, det var underbart, det var längeesdan, eftersom barnen i regle brukar stressa sönder en.

Ska åka till mamma efter jobbet, sen ska vi till åker å tacka för lånet av bilen och lämna bilen. Sen blir det vc.

DET är HELG!! å det är MARKNAD.
Jag hoppas bara jag slipper möta en person, annars e det lugnt.

Och jag läste nyss lillies inlägg, hon intalar sig att hon inte kan/vill eller ska bli sjuk, men lillie, man ska göra som jag. Man ska önska sig att man blir sjuk för då blir man ta mig fan aldrig det ;) ;O ;O hahaha.

Vilket som... hurra för oss.
Och hurra för alla underbara människor som orkar engagera sig och som försöker att få andra å må bra. Varför finns det inte fler såna???
Jag ska nog bli en sån med, fan för egoister, gör nån annan glad så får du så mycket tillbax.

3 kommentarer:

solvsjo sa...

Heeej! Fan vad glad jag blir att du mår bättre idag =) Känns ju inte alls bra när du inte trivs på jobbet men vafan idag är en bra dag right! Hoppas du hittar vart vovven går att köpa. Ses kanske på markaden! Kraam

Malin sa...

Rätt inställning Tove! Bara att försöka göra dte bästa man kan.

Ni har inte satt ut en annons på efterlysning nånstanns på vovven? Såg nån sån på Blocket en gång.

L.S sa...

Hehe, jadu.....det kanske funkar det med...