2009-10-05

En lång dag idag...

Hade ställt kl på 7 eftersom theo skulle till dagis 8, förstår inte men jag var så trött, å då går jag ändå upp 5 varje morgon för övrigt nästan.
Tog mig ialla fall upp å väckte barnen, åt lite frukost ( det var längesedan jag åt frukost med dom) Kl vart halv åtta, tråkigt.
Ringde dagis å frågade om theo kunde komma lite tidigare å det gick bra.
Kanon!!

Cyklade hem med ronja efter dagislämningen å ringde vc... Åkte dit vid halv elva.
Ronja vart nästan friskförklarad, han sa att hon kunde återgå till dagis men att det som är nu är att hon slickar sig så mycket runt munnen så det sista ger inte med sig riktigt... Men det var ingen fara, så då kan jag jobba!! Kanon, slipper man känna sig som en "fuskare" eller nått, försåtr inte varför jag jämt får så dåligt samvete när jag är hemma...

Skulle tydligen få lite hjälp på jobbet imorgon av nån daniel så det e ju bra, inte med mitt jobb men med lite omkring....

Å det är skönt att nån på willys har saknat mig ;) Min lilla Jenny! Tur att jag har henne :P haha.

Kan ju inte direkt påstå att man längtar till jobbet, men det e rätt skönt att få vara Tove lite å inte bara Mamma.. haha

Vi åkte till Hedlandet i hopp om ett par nya stövlar till theo.. Men den största storleken var 25 så det gick inte..
Så vidare till börsen där ronja fick ett par hello kitty stövlar å theo ett par batman (fodrade) Köpte även ett par sommarskor med spindelmannen till theo i storlek 28.. för 50kr... värsta fyndet, så det får han ha i sommar sen :P

Det gäller att ha framföhållning ;)

Ne mätt som en plätt åxå efter en mcdonalds tur...

natti natti alla människor.

Börja blogga så jag har nått att läsa.. please..

Inga kommentarer: