2009-10-27

Jaha, nu är vi med två bilar, men 15000kr fattigare... tråkigt, men ett måste, bilen var jättefin å niklas verkar nöjd....
Theo och Ronja sitter här å kollar på film när theo var liten...
Att tiden går så fort... det e inte klokt.
Läste att emma gjort ul, skönt att allt såg bra ut, å jätteroligt att det är 1000% säkert att det är en tjej!

Har jobbat i vanlig ordning... var inte alls lika deppad idag, men det var med tunga steg jag hämtade barnen från dagis, rädd för vad som skulle hända där efter allt.. men inte ett ljud, nån ignorerade mig, några var supertrevliga, men nu är det svårt att veta om det är en fasad eller inte.

Åhh jag längtar så till julen.... men inte blir de tnån semester för det.... antar jag ialla fall... men njuta ska jag ändå...

höres

1 kommentar:

Lilthiäng sa...

Va skönt med bil en till bil för er=)