2009-10-25

Tillbax...

Kan inte hålla mig ifrån längre..
Har haft en ganska hektisk men lugn helg. Har jagat bil för fullt men inte hittat någon... så det kör i hop sig lite, men det ska nog lösa sig...
Imorgon blir det tandläkaren.. usch :-( Jag har avbokat 3 ggr så nu är det väl på tiden.
Igår kväll var lillan med familj här å vi åt pizza å kollade på tv. Theo var med mormor till kusinerna ellen å linus å ronjis var hos casper en liten stund.
Det e så mysigt att se ronja å casper dom har blivit så täta.. bara dom inte blir kära, dom är ju trots allt kusiner ;)
Theo å ronja har blivit riktigt jobbiga sista veckan... Bråkar om allt å slåss om allt å blir avundssjuka på allt.
Men men det kanske går över om 2 år.

Snart november.. Herre gud.
Tiden går så fort. Längtar tills julpynten åker fram.... Å julgranen :)
Måste inhandla lite julklappar oxå.

Är så glad för alla mina vänner å min underbara familj. Tur jag har dom.

daniel Lillie å casper var här å åt mat, för daniel följde med niklas å tittade på en bil.
Tror att jag ska adoptera casper... han e ju för go...

Änglah ligger väldigt högt på listan med :-) Thindra är oxå mysig men efter att jag har hört att hon är i lilla tonåren just nu kan hon få stanna hos sin mamma ett litet tag till, sen kan jag adoptera henne med :-)
Fullt med barn överallt, det skulle vara nått.. Nee tack. Haha. Men till låns kanske!

Jobb imorgon igen då...

Förresten hatar facebook just nu, har inga vänner enligt facebook, å när jag ska lägga till dem så kan jag inte det, för det står: ta bort.. så dom är väl mina vänner men det syns inte...

Ne nu ska jag ta mina barn.. sköt om er

Inga kommentarer: