2009-11-01

Har jag tappat det?
Jag undrar om jag har tappat min livsglädje lite grann?
Kanske är det så, ialla fall har jag ingen ork eller ro till nånting längre, jag vill inget längre, inget känns kul längre.
Kanske är det bara just nu eller så kanske det håller i sig.
Jag är väldigt ledsen å besviken på vissa människor i min omgivning, men det kan lika gärna vara jag som är känslig just nu.
Allt måste ha sin tid, å jag måste åxå få min tid.

Jaha, vabb imorgon då, det känns lite surt eftersom jag var sjuk i veckan, men jag vägrar låta niklas vara hemma nu eftersom han jobbar natt å det innebär att han tjänar säkert 4 ggr mer än mig...
Dessutom så måste han vända på dygnet å ha sig.
Ronja hade feber fram tills 15 idag, sen försvann febern, men å andra sidan var hon ju feberfri imorse ända tills 12, så jag förstår inte vad hon har fått för nått, kanske den skiten jag hade, hoppas ialla fall att hon är feberfri imorgon, det skulle vara underbart så jag kan komma tillbax å jobba lite så jag får ordning å rutiner på allt, för det känns som att bara för att man har varit borta två dagar så finns det ingen struktur å det är inte städat som jag vill, eller som jag gör, dessutom vet jag ju inte riktigt vad som är gjort å inte gjort, det enda jag vet är att det blir extra jobb för mig.

Åhhhhhh vad jag hatar att natta ungarna nu har jag setat här i 30 minuter... å båda är precis lika vakna som när dom gick å la sig...
Är det så svårt? jag skulle ge allt för att få sova så tidigt utan att nån gnällde p mig, men neee då.
Själv kämpar man sig vaken till 21.. har ni hört så befängt?? hahahahha. Ja vad ska man säga..

Sköt om er

Inga kommentarer: