2009-11-02

Jaha


Stress...

Kl 16 ringde dagis å talade om för oss att det är spökfest imorgon... Jaha.
Barnen har utklädningskläder men inga spökkläder... vad göra??
Fick panik å åkte ner på stan, slut i leksaksaffären *suck*
Vidare till den andra leksaksaffären. Där hade dom precis plockat bort allt, men dom hade en dress kvar, den var storlek 7-10 eller nått sånt, det var en tråkig vit grejs bara, men vad gör man inte.
Ronja då?
Ja niklas åkte till willys å köpte en häxhatt.
Jag gick vidare till euroshop å där hittade jag en peruk till ronja, å sen en djävulshatt å en såndär djävuls"stång" hm vet inte ens vad det heter.

Men ronja ville tydligen oxå vara spöke, men kan inte göra så mycket åt den saken.

Hoppas det inte blir vilda protester imorgon.
Jag tyckte nog att dagis kunde ha sagt till lite tidigare, men men. Nu vart det som det det vart. Det var en annan föäldrer på leksakaffären å letade efter en dräkt till hans son oxå, han hade oxå fått veta det idag.

Annars då?
Jag å ronja spenderade förmiddagen på stan, mysigt, vi köpte fika å hon satt där lycklig över att få vara med mamma. Vi gick runt i lite affärer, å sen vidare till karlssons.
Sen hem å hämtade theo.
Fick fikasällskap av lilla cabben å lillie.

Men mina barn har blivit så jobbiga så man vill ju knappt ha dem ihop med andra barn längre, men men, så länge dom barnen står ut så!!

Denna vecka ska det bli hårdhandskarna på mina barn, dom ska bli lite trevligare å lite mer uppfostrade...

Ska ringa tina nu, å sen lillan, hå´ller på att natta kidsen.!!

Inga kommentarer: