2009-11-17

Ibland är inte allt som man tror. Och man står där alldeles chockad å kall. Hur kan saker å ting te sig så konstigt ibland. Som tur är handlar det inte om mitt liv. Det handlar om nån annans, å vad dom gör å inte gör det är helt upp till dem, men man upphör aldrig förvånas.
Jag är glad att jag inte är i den situationen å det får mig att tänka på att det jag har är bra. Det jag har vill jag ha kvar. Det är inte värt nått annat.

Idag har varit en lugn dag på jobbet. Nästan för lugnt.. Imorgon å resten av veckan kommer det att bli tyngre.

Jag har sökt en kurs på komvux till i vår åxå, men funderar på att söka en till på 50 poäng. Har sökt psykologi B men funderar på att söka eng B oxå.

Nått annat håller på att förändras oxå, men det är inget jag kan skriva om här, å denna ggr handlar det om min familj. Inget allvarligt å inget speciellt men ändock en stor grej för oss i familjen. Men det är inte säkert ännu.

Nu ska mamma ringa.. så ttyl

Inga kommentarer: