2009-11-15

Nu har theo varit frisk i två dagar.. skönt.

Vi har haft två dagar med dataförbud på dagarna, å vad vi har fått mycket gjort.

jag har strykt gardiner, bytt gardiner, sytt gardiner. Fixat ett skynke till hallen som jag har målat barnens namn på. Jag har rensat förrådet, tagit in julsakerna, kollat bilarna.
Städat badrummet, städat ungarnas rum, rensat min garderob, rensat barnens garderob, bäddat rent i alla sängar. Tvättat ca 9 maskiner, varit ute å lekt, hälsat på morfar å brorsan. Handlat... Ja å så var det säkert mer saker.

Jag undrar hur detta ska sluta, dataförbudet ska hålla för evigt.. åtminstonde så mycket som det bara går. Mornarna å kvällarna ska vi sitta vid datorn. Men inte på dagarna om det inte är nått speciellt.
Jag undrar vad man ska hitta på när alla projekt är klara... jag menar har jag hunnit med så här mycket på en helg så undrar jag hur det blir i veckan. Allt lär ju vara dammfritt å städat hela tiden... men men. Nytt liv nya tag.

Jag å Lillan å ev Lillie ska till dansbandskampen den 28/11, ska blir skitkul. Emma är så välkommen hon med om hon känner att hon orkar, men det lutar nog åt att hon stannar hemma vilket man kan förstå.
Nån frivillig som stället upp som chafför???

Ne jobba imorgon.

Har en sur liten theo under matbordet efter ett litet gräl. Han skriker: Morfar morfar. Sen mamma är dum....
Egentligen är det inte ens min strid det är niklas å theos strid så förstår inte att han blandar in mig i detta :P

Ne nu måste jag göra nått innan jag kreverar.

Inga kommentarer: