2009-11-13

Idag har theos feber stigit till 40 grader igen.. efter ca 1h sömn för honom så fick han t aen sugtablett alvedon igen.. å han vart nästan som vanligt igen efter 30 min. Nu har han 35,9 grader.. så hoppas det inte bara är alvedonen utan att han verkligen håller på att bli frisk. Tre dagar med sån hög feber kan inte vara kul för någon alls.

Imorgon är det jobb, sen är det en dags ledig för mig.
Underbart.

Vi skulle ha kollat tapeter idag men så vart det inte.. theo var alldeles för sjuk för att kunna lämnas bort.. får se om vi kanske hinner det imorgon, men vet inte vem som kan tänka sig ta dom en stund.. det kanske löser sig eller så åker vi ner i veckan...

Barnen kollar på bolibompa just nu.

Idag är jag trött, men tror att veckan har tagit ut sin rätt på mig.

Vet inte om jag skrivit att jag har fått provresultaten på mina blodprov.. tyvärr visade det inget så jag får väl gå runt å vara ständigt trött.. men nu har jag börjat äta rosenrot... får väl se om det hjälper annars får jag försöka med annat...
´Visseligen var det kanske bra att det inte visade nått, men man kunde ju hoppas för att slippa vara trött hela tiden...

Ne bye bye

Inga kommentarer: