2009-11-20

Jaha, trändade igår med Malin lillia maria och Lillan. Jobbigt men välbehövligt, var säker på att jag ksulle få träningsvärk men slapp det... än så länge kanske jag ska tillägga.
Men har kännt mig tung fysisikt idag.
Hade en lugn å bra dag på jobbet, det märks att det är barnbidrag idag kan man ju säga... Snart är jag ledig en dag, underbart!!

MIn käraste laptop är inne på lagning å det gör mig lite förkrossad, min käresta, kommer itne få se den på ett bra tag är jag övertygad om, det e ju min bästaste vän ;)

Jag håller på att lyssna på min 5e ljudbok nu. Först lyssnade jag på pojken som kallades DET å två böcker till av steven peltzer.. jättebra bok, men chockerande att läsa.
Sen läste jag gömda, oxå en jättebra bok.
Nu håller jag på med Flickan som lekte med elden. Den har varit lite seg men nu börjar den bli jättebra... meningen är att jag ska läsa den för att sedan se filmen, det ska bli intressant.
Nästa bok blir nog uppgörelsen som jag har blivit rekomenderad att läsa.
Av alla timmar med hörlurar i öronen så har jag fruktansvärt ont i öronen, så varje gång jag stoppar i hörlurarna i öronen så gör det så ont.
Ska köpa nya då mina förra pajjade å nu har jag för stora hörlurar. Konstigt, jag gör av med 1 ar hörlurar på 2-3 månader sen är dom slut... tråkigt att dom inte håller längre än så.

Jag sitter här å njuter av lugnet innan jag ska hämta mina kära små liv.

THeo har ju sovit utan blöja i tre dagar. Det gick bra dom första två dagarna,.. men igår bestämde jag att vi inte skulle väcka honom och ta upp honom för att kissa. Det gick inge bra. NIklas kände på honom vid fyra men tyckte inte att han var blöt. Men när jag väkte theo vid halv sex så var det fuktigt, det var inte blött men det märktes att han hade kissat på sig, å det måste han ha gjort nånstans i början av natten, för kisset på lakanet hade redan sugit åt sig så det var inte fuktigt men det luktade kiss... men på det igen bara.

Helgen blir fullspäckad. Ska försöka ta oss till badhuset imorgon, om vi orkar, sen är det middag hos Rolle å Ingrid.
På söndag ska min k¨ära make bjuda på mat till min far å monica.

Det var helgen det.

Nästa helg blir det ju dansbandskampen för min å lillans del, jag hoppas att vi blir fler än så.

Dumma tangentbord. DEt e så knepigt att skrriva på. Därav mina stavfel å bokstavslösa meningar ibland. Hoppas ni ändå förstår vad det står.

Ne sköt om er nu...

Inga kommentarer: