2009-11-18

Vilken mardröm jag hade inatt.. det e inte sant.

Jag drömde att jag å barnen skulle gå å lägga oss, vi går in i sovrummet.. där har det blivit en total invasion av spindlar stora spindlar, stora som pannkakor.
Å vi hinner inte mer än ut innan hela lägenheten var full av dem. träffar grannarna å förklarar läget, har nått som kryper på min arm, en superstor muterad spindel å ingen tar bort den för dom vågar inte.
Jag skriker å gråter å barnen får panik.
Får bort den till slut. Går till vaktmästrarna å dom tror inte på mig, dom e på väg till en fest. Christoffer var där så han följde med å tittade då var alla stora spindlar borta, bara små vbar kvar. Så han tror inte på mig. dagen efter blir jag biten av två små spindlar å sen säger vi upp lägenheten.
BLÄäää


theo har sovit utan blöja inatt å´jag svor +på att han skulle kissa på sig, men nej det har han inte gjort... kors i taket, jag följde med honom upp å kissade vid 3 när han kom in till oss...
Jag har visserligen inte fått upp honom ur sängen ännu, men tvivlar på att nått kommer hända nu.

ne ska väcka barnen..

1 kommentar:

Malin sa...

Uääää! Jag hittade ett gigantiskt spindelnät i sängbordet vi tog bort, å vart husägaren till det är vill jag inte veta :-S

Duktiga killen! Han kan med lite påbackning ett tag ska du se, så var det med Emil också innan han vande sig själv.