2009-12-11

En sån där dag!

Idag har varit en såndär dag...
Jag går runt å tänker å tänker, sen rätt som det är går jag runt å skrattar å är så tillfredställd med allt.
Å rätt som det är så tänker jag igen, å sen njuter jag bara av min musik och all trevlig personal på willys.
Det är härligt att bara vara ibland.. jag har haft massor att göra, men idag har jag skrattat massor oxå :-)

Jenny var så gullig på jobbet idag, hon hade skrivit upp på anslagstavlan i fikarummet å grattat mig :-) Tänk att en sån liten sak kan göra en så glad :-) det e otroligt.

Jag är trött idag, men det e jag varje dag. Tänkte jag skulle försöka hitta på nått med mina barn idag, men vet inte alls vad jag ska göra....
Men kanske stannar hemma å bakar istället....

ibland är allt så... ja... så... ja, helt ok..

Inga kommentarer: