2009-12-11

Jaha

Då var man gräsänka för en kväll.. men kvällen kommer ändå sluta tidigt för mig...
För jag är så grymt trött.. natta ungarna, sen bädda rent om orken finns kvar. Sen ska jag mysa med min STORA säng..

Sen niklas börjat jobbar dagtid tycker jag det är jättejobbigt att inte få ha sängen för mig själv.. e så van att han jobbar natt å då får jag sängen för mig själv, eller att han jobbar eftermiddag, för då sover jag när han kommer hem, nu ska man helt plötsligt dela den med honom å oftast två barn som kommer in på natten, det brukar resultera i att jag hamnar i theos säng i slutändan, för jag får inte plats..

Om jag ser fram emot att jobba imorogn?? haha, nee, men jag måste se det positivt.. sista dagen imorgon, sen ledig 1 dag.. sen tror jag det är två veckor kvar sen har jag semester 1 vecka.. underbart.

Dessutom kommer min bror å hans tjej å barn hit till julen, det ser jag verkligen fram emot :-)
Kan man börja sin semestervecka bättre?? Neee...

Har massor att göra på jobbet tills på tisdag, kommer att missa mina barns lucia firande :-( Första gången jag missar nått som dom har på dagis för oss föräldrar, men så ser nog verkligheten ut för många... Så jag får väl helt enkelt bita i det sura äpplet å vara glad ändå...

Life is good somtimes...

Inga kommentarer: