2009-12-30

Första semesterdagen :-)

Har idag faktiskt varit ute i kylan, jag trotsade den, men den vann över mig efter en timme.
Sen vart det akut barnvakt av tina å lol för att lillan skulle flytta.. Det gick utmärkt... så nu är lillan å jag grannar... allt är inte riktigt klart men mycket.
Kallt satan var det ialla fall :-)

Har hunnit ett besök hos doktorn som inte gav nått. Men jag ska väl inte ropa hej ännu... har fått en salva utskriven, men det behövde inte hjälpa.

Ska spela poker snart, det är 21st anmälda så det blir nog en lång kväll skulle jag gissa på.
Imorgon är det nyår. Ska över till Lillan å hjälpa henne lite tänkte jag, om hon vill ha hjälp...
Sen blir det nyårsfirande med eva lillie å daniel :-)


Plockade fram min pyamas idag å insåg att den är 11 år :-) Helt sjukt. Fick den av Niklas första julen vi firade.... sjukt gammal, men den e underbar...
Det är en vit siden pyamas, men jag skulle nog behöva en ny, men får önska mig en ny när denna är 12 år gammal eftersom jag inte fyller år förrens om 1 år :-)

Nehe, föbereda sig för pokern, den börjar om fem minuter... sköt om er.

Inga kommentarer: