2009-12-27

Fuck everything....suck.
Ingen verkar förstå hur ledsen jag är, ingen fattar hur mycket jag har sett fram mot detta...
Jag vet kanske larvigt men så är det.
Själv har jag både gråtit, varit sur, arg, ledsen, irriterad idag..
Det är väl kanske inte så farligt men jag har ju sett fram emot det såååå enormt länge.
Å vi som har strulat fram å tillbax med semester... å nu måste man jobba, visst bara två dagar men det är två värdefulla dagar jag skulle ha med min underbara familj under våran underbara ledighet.
Å jag jag vet, jag jobbar ju "bara" halvtid.. JAG VET. Men det gör det inte mindre jobbigt. Jag är ju konstant trött på dagarna när jag jobbar å jag har sett fram emot att få sova ialla fall till 8...

Är så besviken oxå

Suck.

Godnatt för mig

2 kommentarer:

L.S sa...

Jag sympatiserar med dig...verkligen :-(

Malin sa...

Jag förstår dig, det är förjävligt att de inte kan skaffa fram en vikarie när du blivit lovad semester, chefen får väl jobba själv! 2 dagars semester utan att behöva kliva upp på morgonen är mycket när man aldrig är ledig annars.