2009-12-03

Meningslöst

Har varit med ronja hos doktorn idag... onödigt skulle jag vilja säga.

jag friskförklarade henne å han höll med... fick movicol utrskivet till hennes mage.. annars inget, tydligen hade vi gjort pricktest för ett år sedan som inte visade någon allergi...
Så det behövdes inte nu. Å vad det gäller tomaterna så är det inget dom pricktestar.. så det e upp till oss om hon får äta eller inte..

Jobbet då?
just nu suger jobbet.. men upp å ner är det väl?

Längtar tills emma får sin bebis.

Ska ut på lördag på dbk, just nu är jag inte motiverad till det, men upp å ner där med..
Men tror det är för att jag e så trött... funderar på att dra å träna ikväll, men känner mig mer sugen på att gå ut å gå med stavarna å lyssna klart på min ljudbok.
Får väl se.. men trött är jag...

Inga kommentarer: