2009-12-26

sista dagen på jobbet idag då, innan min SEMESTER!

Har haft en trevlig jul med många klappar till barnen, jag fick bara ett, men vi har aldrig julklappar till varandra så att få en julklapp var bara bonus, det e barnens jul inte min.

Barnen var helnöjda. Theo och Ronja var rädda för tomten, Casper var modigare :-)

Igår kom Pekka å alex över, alltid lika kul. Theo å ronja fick paket av dom oxå :-) Ja just det, vi fick oxå paket av pekka å alex... kaffe i stora lass å nån bönkrossar kaffegrejs :-) haha.
Det där är mer niklas avdelning :P

Idag blir det julfirande hos pappa, conny carro å alva kommer hit, dom ska sova här, mycket trevligt. Eftersom man inte ses så ofta.
Å imorgon blir det julfirande hos min bror Dennis.

Ska skriva mer senare.. just nu har jag inte tid, ska åka till jobbet... sköt om er.

Inga kommentarer: