2010-01-25

Dag 2,5 typ..

Har jobbat första gången utan att röka. Det gick över förväntan. Hade mer tid över, vart lite uttråkad bara, så imorgon följer jag nog med ut ändå, utan att röka alltså :-)

Har till och med fått i mig 2 koppar kaffe å överlevt suget.
Lika bra att pina sig själv så mycket som det går :-) tänker inte ge upp nu. Jag har bestämt mig, har jag klarat 2,5 dagar (det är mer än nånsin) så vägrar jag börja om från början!

Mina fingrar luktar inte rök, mitt hår luktar inte rök. Jag stinker inte längre när jag hämtar barnen på dagis. Däremot måste jag tvätta min jacka så den känns rökfri åxå. Får väl boka ett pass i veckan.

Imorgon ska vi klippa oss, Theo jag å Ronja.

Uppdaterar imorgon.

PS. det är lättare än jag trode, men det är inte lätt Ds.

1 kommentar:

Malin sa...

Heja heja!! :-)