2010-01-29

Igår vabbade jag, theo hade sovit dåligt å hostat mycket under natten.
Själv hade jag ont i örat å halsen.

Jag hanna ialla fall måla väggen å köket, spackla å riva tapeter, utan lillan hade jag nog inte kommit så långt :-) tack för hjälpen.

Malin å tor tog bort Zeldas stygn. Det var skönt det med, så slapp vi åka till vetrinären med henne för en sån grej.

Idag vaknade jag av ännu mer värk i halsen å örat, tog två tabletter å åkte till jobbet.
Efter ett par timmar gjorde det så satans ont så jag började gråta, köpte mer ipren å smärtan har lagt sig.

Fick hjälp på jobbet idag å det var skönt ialla fall. Å eftersom det har kommit NY SNÖ å det blivit kallt så är det inte så skitigt på jobbet. Men det innebär att det blir mer långdraget skitigt, nå¨n gång kommer ju snön att smälta.


Ha en underbar dag.

Jag håller alla mina tummar för att min värk går över, antingen är det typ halsfluss eller så är det typ öroninflammation... vad vet jag..

Inga kommentarer: