2010-01-26

Nej jag har inte rökt.

Det har gått bra idag med, men fan vad man äter... det ska det bli stopp på imorgon. Får väl köpa några sugtabletter eller skaffa 10 kilo tuggummi så man har nått att göra :-)


Har ialla fall valt tapeter nu:




Sen blir det nog som Lillan säger att vi tar å målar vitt runt fönstret.. Så nu ska vi bara köpa maskeringstejp så är vi på g sen.

Förresten. Har minskat till en halv tablett å jag är inte alls lika trött som innan, men jag är mer rastlös men det ger bra effekt på mig, idag har jag städat badrummen i den mån jag har hunnit. Sen skulle jag börja måla men hade inge maskeringstejp eller roller. Men det kan jag införskaffa mig i morgon.

Måste ialla fall iväg till macken å köpa tuggummi annars kommer jag dö på jobbet imorgon ;)

1 kommentar:

Lilthiäng sa...

Fasiken va bra du är:) Va bra att du får energi till städning hemma med. Som du sa 1½ timme mer om dagen till annat.