2010-02-02

Grubbel årstiden

Nu när man slutat röka så har man ju för fan ändå mer tid till att grubbla.. grubbla grubbla grubbla...
Ja både på gott och ont.

Jag har sökt ett par jobb idag, får hoppas det kommer fler tillfällen så jag kan söka mer jobb. har ju ändå inte mitt jobb kvar så länge.

Är snorig å tung i huvudet idag, sov bara 3h i natt.. så är helt slut, dåligt humör å bara så trött...

Imorgon blir det sola av, å sen ska vi till badhuset med kidsen...

känner mig lite låg men ädnock inte.
Tror inte jag är speciellt låg men har så många tankar överallt, helt meningslösa tankar.... men ändock tankar.
Har aldrig varit sån förut, varför har jag blivit det nu?
Kanske för att jag har ett sånt jobb, där man går för sig själv å bara är.

Förresten, nån som kan rekomendera en bra ljudbok?

Ska straxt lägga ut en bild på köket..

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ska inte sola när du är snorig! Då får ju bakterierna partyvärme i bihålorna på dig.. ;-)