2010-02-01

bara tråk

Feber, sjuk å snorig.

Så kan det gå. Men imorgon ska jag tillbax till jobbet var det tänkt.
Ont i huvudet, snorig å lite feber, men va fan. Nu har jag varit hemma så det räcker. Dessutom känns det inte så mycket att jag har feber.
Däremot har jag magkramper, men va fan. Lika bra att ta allt på en gång. Örat, halsen, feber, snorig, hostig å nu magen :-) Kanske skulle passa på att bryta armarna eller benen åxå :)

Ialla fall.

Har tapetserat klart köket. Har till och med köpt en ny "byrå" till köket. Så nu ska skänken ut,...

Har spenderat eftermiddagen hos malin å tor. Barnen verkar nöjda. För övrigt finns det inget att gnälla på vad det gäller barnen. Dom är ganska snälla, dom bråkar då å då, men sånt hör väl till, Theo använder ibland väldigt fula ord, men det kommer han ju ändå göra om 1 eller två år.
Jag menar inte att jag accepterar det men så är läget ialla fall.

Vart pizza idag eftersom det vart en ihopskruvning av "byrån".

Ne har inte tid med dig nu bloggen.

Dessutom har jag inget roligt att skriva.

Bla blba bla bla bla bla bla bla bla

1 kommentar:

Tina sa...

lägg upp kort på "nya" köket med nya skåpet då!!! :D