2010-03-14

9:30 vaknade jag imorse, det var längesedan jag sov så länge, visserligen brukar jag få sovmorgon men brukar aldrig sova så länge.

Solen sken å alla verkade glada när jag vaknade, vi begav oss ut i solen, men fy vad kallt det var... så vi gick in igen. Theo e kvar ute.

Ska väl grilla med barnens kusin Casper... Om vi inte fryser ihjäl.

Och Ångesten börjar ta över... fick panik häromdagen, vad ska jag göra om 1 månad, hur tråkigt kommer det inte vara att gå hemma, vad ska jag få för jobb, ska jag utbilda mig? ne jag klarar inte av att komma in på mina låga betyg å ett högskoleprov är det inte ens att snacka om...

Jag får panik på framtiden.. fan. OM det vore enklare...

2 kommentarer:

solvsjo sa...

Men gud är tiden redan slut på ditt bajsjobb =) Nää vi vet ju att vi klagat på det men samtidigt när det tar slut blir man nervös! Du kommer säkert att hitta nått annat och bättre än städjobbet IS i Magen bara =) Skönt med sovmorgon! Ha en fin dag!

Anonym sa...

du får vika inom barnomsorgen:-)