2010-03-13

Idag insåg jag hur mycket jag hade saknat dom där godisarna som ligger överallt nertrampade vid godiset, hur mycket jag saknat dom där dammråttorna som ligger under hyllorna å växer till sig på bara några dagar.

Och till min stora glädje så var nästan all snö borta vid ingången, vilket innebär att det inte blir massiva lerattacker i butikens alla gångar, nu är det bara grus, grus grus grus men det gör inget, för både dammsugaren, skurmasskinen och en spooborste kan råda bot på det :-) Helt underbart att äntligen kunna se något resultat :-)
Så nu kan man äntligen finlira på ett helt annat sätt än dom sista månderna som jag slitit arslet av mig för att det ska se "ok" ut. För fast jag har jobbat hårt och verkligen skurat å gnott så har det sett likadant ut efter 1h ungefär.

Jag har verkligen saknat mina ljudböcker åxå, att få gå runt å bara fokusera på det och städningen, att få bara vara. Prata med "arbetskollegor" och prata vuxenspråk. Inte vara tjurig för att nån gör fel. För jag bryr mig inte.

Ne det var faktiskt ganska så jätteskönt.

Inga kommentarer: