2010-03-29


Idag har jag fått hem två av tre produkter som jag beställt.
Det ska förhoppninsvis rädda mitt hår lite grann :)
Väntar nu bara på hårinpackningen :)

Pissmåndag.. får man säga så?
Skurmaskinen pajade imorse så det innebär att det inte vart städat i butiken idag... suck.
Jo på kanterna å grönsaks, entren shark och mejeri men inte resten av butiken.
Jag har en slags hatkärlek till den där satans maskinhelvete.
Så imorgon blir det handskurning åxå.. å sen hoppas jag att chefen fixar den. Vet inte vad som hände med gamla Bettan.

Har träffat en gammal vän idag, mycket trevligt.

Höll på att köra in i Emma idag nere vid sjön, hon stannade för några änder å jag såg inte det förrens jag nästan körde på henne.
Stackars emma råkade köra "in" i ett "betongstaket" så hon repade sidan på bilen :( stackarn.. Tur det är ett dött ting!!

Sköt om er, ska hoppa in i duschen efter ett hårt pass på crosstrainern.

Inga kommentarer: