2010-03-30

Snooze

Jag snoozade i 15 minuter, det händer aldrig. Har haft så svårt att somna på kvällarna så jag har somnat så sent, nu är jag inne på 4 e dagen å det gör inte saken bättre.. kom knappt upp ur sängen heller pga min rygg. Har så ont i den just nu :(

Har nog bestämt mig för en sak. Och jag tror det blir bäst så. Vi får se, ska prata med niklas om det oxå.

Idag ska vi till ögonläkaren med Theo, så lär ju vara borta hela eftermiddagen, jag som tänkte att jag kunde sova.. men det kan jag nog glömma, det finns liksom inte i tidsplanen riktigt.

Jag har till och med drömt om min skurmaksin å jag kan nu erkänna att jag HATAR den.

Har dessutom fått utslag på ett finger som nu blivit sårskorpor. Å igår satte jag mig på en glasbit, jag satte ner knät på glasbiten. Ibland är livet härligt :)
Jag har stor lust att sjukanmäla mig nu, då skurmaskinen är paj å min rygg likaså.. men nån msåte ju göra jobbet. Dessutom har jag en hel veckas vabb denna månad... :(


Nehe, ska väcka mina huliganer :)

1 kommentar:

solvsjo sa...

Men herregud stackare vad har du för otur men ibland känns livet som om man straffas bara för nått man inte gjort! Life sucks hallelulea =) Kraam vännen =)