2010-03-30

lite sisådär

Har så ont i min kropp å min rygg.. Känns som om min rygg har gett upp. Imorse fanns det inte en chans att böja sig ner :( Å det kan bli lite jobbigt i mitt yrke. Speciellt då maskinen varit trasig.
Ja för han kom å lagade den lagom tills jag slutade så det vart lite övertid för mig.

Har varit hos ögonläkaren med theo, ska tillbax om 6 månader igen då det inte gick som väntat.. Det är svårt att avgöra om Theo tappar intresset för att han e rastlös eller om det är för att han inte ser..
VI vet ialla fall att han inte behvöer glasögon än så länge. Men nått brytningsfel är det nog.

Sen den 20 ska han in å kolla polyperna som talpedagogen påpekade att han kanske borde operera bort. Vi får väl se vad som händer.

Är Helt slut, psykiskt och fysiskt. Men ändå har jag så mycket energy på dagarna så jag spyr på det. Men men, det kanske är bra!!
Imorgon blir det äntligen fint på jobbet igen å jag har mycket att göra fram tills den 20:e... massor med extra arbete men va fan, man lever bara en gång å jag går inte ens heltid.

Jag mot världen... sköt om er

Inga kommentarer: