2010-04-10

Läste precis ännu en politisk blogg.. verkar blivit trendigt.. ialla fall.

Blir vi nånsin nöjda? Är det inte alltid någon som inte blir nöjd?
Jag menar om ´jag satt i toppen som politiker då är jag övertygad om att det jag vill jobba för kanske inte är nått som resten av befolkningen vill jobba med. Det kommer alltid finnas människor som oppionerar sig.
Det är bra att folk kan säga ifrån.
Men alla ni som blir missnöjda, vad skulle dom kunna göra annorlunda?
Ge dom förslag, svart på vitt, skrik inte bara rätt ut!!!
Det är lätt att protestera men gör nått åxå.


Jag kanske är ute å cyklar, men imorse kände jag bara: Suck. Är dom aldrig nöjda?

Nog om det.


Var ju ute å sprang igår... nu har ena min fot gett med sig :( har väl sträckt den eller nått sånt... det lär ju bli ´kul idag :)

Sköt om er allesammans :)

Inga kommentarer: