2010-04-09

Snart en vecka..

Har haft i mål denna vecka att inte äta godis eller mellan måltiderna.. måste jag så har jag tagit en frukt istället...

Har tränat minst 20 minuter intensivt varje dag...

Idag vart det löpning å det var sååå jobbigt å det vart längre än tjugo minuter, trode aldrig jag skulle komma hem.
Vilket som känner jag mig helt slut å mördbultad...

-Är du stor eller liten? frågar Theo
-vadå?, tjock eller gammal? frågar jag.
-Ja större än morfar..
-Nej
-Nej för han är din pappa
-ja
Jaha, äter morfar ägg? för isåfall får han skägg :)¨

omg

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kämpar på bra Tove! kommer ju bli rena hälsofreaket. Slutat rökt, inget godis, inget småätande, intensiv träning varje dag, sällan ens en droppe alkohol, inga droger och gissar på att du inte missbrukar sex heller...jisses...kanske är en 30-års kris som smyger sig på? ;-)

//Ls

Tove sa...

Haha, 30 års kris.. har inte ens tänkt tanken.. är ju fortfarande närmre 25 än 30 :)
Men alkoholen har ju alltid varit så.. eller så gott som.. träningen kommer nog snart sluta...Jag har aldrig motivation att hålla på så länge... Slutat röka vet jag inte ens varför.. haha
Å sex biten lämnar jag åt fantasin ;)
Ne då men Lillie, är det nån som är duktig så är det du! Du är ute å går minst en gång om dagen 1h om dagen minst, slutat röka å pluggar, jobbar, har en cabbe :) ja allt :)

Girlpower :)