2010-04-18

Så ja!

Fyyyy faaaan vad jag e arg!

Måste andas, räkna till tio.
Åhhhh vad trött jag blir.

Har precis bråkat i 1h om vilken film vi ska se. Från början var theo arg för att ronja fick se snömannen, nu fick theo bestämma å han bestämmer byggare bob. Då skriker Ronja som en gris för hon vill inte se den å Theo hör inget. Snömannen är 1h lång medans byggare bob är ca 20-30 min...
Den där damen måste lära sig att dela med sig å turas om.

Nu ligger Ronja i sin säng å gråter.

Niklas sover, men säkert inte nu,... han ska jobba natt.

Har två dagar kvar på jobbet. Går å funderar på vad jag ska hitta på. Måste till arbetsfömedlingen ialla fall på tisd eller onsd, vet inte om man får gå ner samma dag som man blivit arbetslös eller omd et är dagen efter.

Är ganska orolig över att det ska ta låååång tid innan jag får akassepengar...
Gillar det inet alls. Å hoppas verkligen att inget ska strula till sig nu.

Ska gå in å prata med Ronja nu. Har lugnat ner mig lite grann.

Inga kommentarer: