2010-04-19

Har idag gjort något som jag aldrig trode jag skulle våga.. visseligen gick det ine hela vägen men jag gjorde det...
Jag ringde bolaget som har tagit över.. dock var det ingen som svarade, varken på mobil eller kontor.
Men jag mejlade istället. Får väl se om det ge rnågot resultat.

Just nu känns allt så ovisst.. vill inte riktigt känna mig besegrad ännu, har lite att göra nu ett tag... det löser sig.

Theo sover ju fortfarande med blöja på natten,m en dom sista dagarna har blöjan varit torr. så inatt fick han sluta med blöja på prov, vi tog bort vattnet, vilket inte var något problem alls för lillemannen som bara vart superduper lycklig för att hn fick sluta.
Så han bestämde sig för att sova helt naken :) Å han var så stolt imorse.

Jag väckte honom å berömde honom, sa till honom att han skulle komma ihåg att han inte hade blöja på sig så han var tvungen att gå upp å kissa. Men han ville ligga kvar en stund till, tills jag väckt Ronja.. Usch, vi kommer få en tröttmössa till son!!

Imorgon är det barnbidrag Wihooo..
Imorgon är det sista dagen på jobbet....
Imorgon är det Tisdag
Imorgon är dagen D

Höres

Inga kommentarer: